19 Ağustos 2017 Cumartesi

Yenidoğan Anne 1 Yaşında!

'Yenidoğan Anne'
Vay canına! Bir anda akla gelen bir fikir neticesinde canlanan blog yazma düşüncesi, nasıl da gerçeğe döndü ve bir de 1 yılını doldurdu.

Sadece oğluma hamileyken yazmaya başlamış olduğum günlükleri bloga geçiririm derken, şimdi günlüğün de ötesine geçti paylaşımlar. Arada sonucundan memnun kaldığım tarifleri de, oğlumla oynadığımız oyunları da, okuduğum çocuk gelişimi kitaplarını da, bebek kitaplarını da paylaşıyorum.
Tabi ki bir de ileride oğlum bu yazdıklarımı okur diye de heyecanlanmıyor değilim. Günlüğü zaten defter olarak ona vereceğim zamanı gelince ama bunun bir de internetten yayınlanıyor olması ayrıca güzel galiba.

Ben bloga yazı yazarken inanılmaz keyif alıyorum, zaten oldum olası kendimi yazı yazarak çok daha iyi anlattığımı düşünürüm.  Hele bir de yazdıklarınızın birileri tarafından okunuyor olduğunu bilmek insanı daha da motive ediyor.

En güzeli de bu blog benim kendi özel alanım. Yiğit'imin uyuması ile başlayan 'anne zamanı'nda, keyifle zaman ayırarak ilgilendiğim bir aktivite. Bana nefes aldırıyor, keyif veriyor. Daha önceden paylaşmanın bu kadar keyif vereceğini bilmezdim. Kimseye hesap verme zorunluluğu olmadan, kendimi, oğlumu kendi belirlediğim sınırlar neticesinde anlatıyorum, rahatlıyorum. Rahatladıkça, daha da anlatayım istiyorum. Evet daha anlatacak, paylaşacak çok şey var biliyorum. Yaşadıkça, gözlemledikçe, öğrendikçe anlatmaya devam edeceğim. Devamlı aklımda yeni fikirler, bunu da anlatmalıyım, bundan da bahsetmeliyim diye. Bazılarından sadece instagram hesabımda bahsedebiliyorum. Bebeklerin her yeni günü, hem bize hem onlara yeni birşeyler öğretiyor. Yeni keşifler hem onlara, hem bizlere keyif veriyor. Onların gelişimlerine tanık olabilmek çok eğlenceli, heyecan verici.

Yaniii devamı gelecek... ☺

Beni okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder