25 Mart 2018 Pazar

Evde Yaptığımız Oyuncaklarla Oyun Önerileri

2 yaş oyun önerileri




Bu aralar bizim evin favori oyunlarından birini görüyorsunuz resimde, anlatmaya gerek yok sanırsam 😂

Satın aldığımız bir çok oyuncaktan daha değerli bu oyuncaklarımız.
Hem beraber emek sarf ediyoruz yapımlarında, hem de ikimizin de hayal gücüne katkıları oluyor. Oynarken de çok, çok eğleniyoruz.









2 yaş evde oyun önerileri
Mesela bu ev aslında bir şekilde değerlendirilir diye sakladığım, bir oyuncak kutusu. Bir anda bununla ev yapma fikri geldi aklıma. Pencereleri büyük bir zevkle Yiğit yapıştırdı. Bir aralar bacası da vardı bu evin :))

Bu evle yaklaşık 2 hafta hiç sıkılmadan oynadı. Hala ara ara çıkarır oynarız. Ben evin arka tarafına geçerim, Yiğit kapıyı çalar "din,dan,don" diye, ben "kim geldi, kim o?" der kapıyı açarım. Eve birileri misafirliğe gelir, bu bazen oyuncak ayısı, tavşanı olur, çoğunlukla da arabaları girer tek tek bu kapıdan. İçeride çok araba birikirse de attaya gidecekler diyerek dışarı çıkarırız 😊
Bazen de kapıyı açan Yiğit olur.


2 yaş evde oyun önerileri
Bunlar da direksiyon, polislerin kullandığı durdurma işareti ve ilk yardım çantası 😁
Resme arabaları Yiğit yerleştirdi, onun fikriydi, bence güzel de oldu :)

Gelelim bunun nasıl bir oyun olduğuna;
Yiğit direksiyonu eline alıyor, yavaş yavaş araba sürüyor, ben de elinde dur işareti tutan polis oluyorum. Yiğit'i o işaretle durdurup, belgelerini kontrol ediyorum. Tabi Yiğit bu, oyun böyle sıkıcı oluyor, bizimki bir süre sonra kendi kendine arabayı hızlı kullanmayı seçiyor. Ben polis olarak bağıra bağıra "durrr!!" diyorum ve o kaza yapıyor maalesef. Yere atıyor kendini. Oyun burada bitmiyor tabi ki. Bu sefer de ben ilk yardım çantasını alarak yanına koşuyorum. "Olamaz kaza yaptı" diyerek. Hemen çantayı açarak doktor aletlerini çıkarıyorum ve muayene ediyorum. En son iğne yapıyorum, "İyi misin?" diye sorunca bizimki "iyi" deyip kalkıyor. Oyun başa sarıyor. Artık kaza yapma kısmı biraz abartıldı tabi Yiğit tarafından, devamlı kaza yapıyor ve muayene etmekten gına geldi artık 😂  Ancak hala en favori oyunlarımızdan :)

İlk yardım çantamız aslında bir Trendyol kutusu dikkatinizi çekerim 😉
Direksiyon da Yiğit kırmadan önce bir saatti 😂

2 yaş evde oyun önerileri
 Bu trafik lambamız henüz yeni.

Trafikte giderken Yiğit'in ilgisini trafik lambaları çok çekiyor. Her seferinde açıkladığım için bana nerede trafik lambası görse gösterir olmuştu.

Evde yapmak ise öğrenmesine daha da yardımcı oldu, artık kırmızı ve yeşil ışığı yaktığımızda kendisi arabasını ona göre hareket ettiriyor.










2 yaş evde oyun önerileri
Bu da bildiğiniz prima kutusu :))

Ama bizim köprümüz oldu 😃

Kutunun iki yanından üste doğru açılır kapanır kapı ile arabalar köprüye giriyor. Dilerseniz garaj da denilebilir ama bizim ufaklık, arabayla her köprü altından geçişimizde ufak çapta korku yaşadığı için belki korkusunun önüne geçer maksadıyla bunun köprü olduğuna karar verdik. Bununla da bayağı eğleniyor ve oyalanıyor. 






Şimdilik evdeki kırık dökük eşyalar ve karton kutularla aklıma gelip de yaptığım oyuncaklarımız bu kadar. Gün geçtikçe kendimi geliştiriyorum ama yenileri gelecektir 😉 😁

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder